منو

مزایای ادپرتال برای آگهی دهندگان

 
 
  • آیا تبلیغات شما اثربخش و بهینه هستند؟
  • آیا هزینه های تبلیغات و اطلاع رسانی شما به هدف شما از تبلیغ کمک میکند یا خیر؟
  • آیا مطمئن هستید بهترین رسانه برای مخاطبین هدف را انتخاب کرده اید؟
  • آیا امکان مقایسه بین دو رسانه مختلف تبلیغاتی و تصمیم هزینه-فایده بین آنها وجود دارد؟
  • آیا اثر تبلیغات شما بر فروش یا خوشنامی برند شما قابل اندازه گیری است؟
  • آیا شاخص های ارزیابی کمی اثر تبلیغات فقط در دیجیتال مارکتینگ قابل محاسبه است؟

ادپرتال جامع ترین بانک اطلاعاتی صنعت تبلیغات در ایران است که کلیه رسانه های دیجیتال و محیطی و نشریات چاپی و شبکه های اجتماعی و همایشها و رویدادها و رسانه های جمعی و ... را شامل می شود و برای اولین بار بازارگاهی تخصصی را برای تسهیل انتخاب رسانه تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب و مقایسه قیمت ها و شاخص های اثربخشی رسانه ها در اختیار مدیران فروش، بازاریابی و تبلیغات، مسئولین روابط عمومی و بطور کلی صاحبان کسب و کاری که نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی موثر دارند، فراهم آورده است.

ادپرتال انقلابی در نحوه تعامل آگهی دهنده و صاحبین رسانه های پدید آورده و امکان سفارش و رزرو رسانه و بهره مند شدن از تخفیفات متعدد را به همراه امکان ارزیابی و گزارشگیری از کمپین های برگزار شده با مدل و مکانیزم تحلیلی و مقایسه ای بدیع و ویژه فراهم آورده است.

به کمک ویزارد ادپرتال (نرم افزار هوشمند بودجه ریزی تبلیغات) میتوانید سبد بهینه رسانه های مناسب ویژگیهای دموگرافیک مشتریان و مخاطبین و بر اساس هدف شما از تبلیغات (برندینگ، اطلاع رسانی، فروش و... ) را بر اساس سقف بودجه مورد نظر انتخاب نمایید.

مشاوران ادپرتال آماده اند تا با هر بودجه ای که برای تبلیغات دارید بهترین رسانه را به شما پیشنهاد دهند و شما را یاری کنند تا با انتخاب محتوای مناسب و موثر اهداف تبلیغات و اطلاع رسانی و روابط عمومی خود برسید.

مدیران روابط عمومی میتوانند شاخص های برندینگ و اثربخشی اطلاع رسانی و بازخورد فعالیت های رسانه ای خود را به کمک ارائه دهندگان خدمات ارزیابی اثربخشی مرتب رصد نموده و بهینه نمایند.

با ثبت نام در ادپرتال به عنوان آگهی دهنده از آخرین تخفیفات و فرصتهای ویژه رسانه ها مطلع شوید.

هم اکنون ثبت نام کنید و کمپین تبلیغاتی خود را تعریف نمایید.