منو
تبلیغات و مسٔولیت اجتماعی( CSR)

تبلیغات و مسٔولیت اجتماعی( CSR)

سازمانها را نمی‌توان صرفا یک واحد اقتصادی به حساب آورد زیرا که در شرایط گوناگون اقتصادی بر جامعه تاثیر می‌گذارند برای مثال می‌توانند در شرایط بد اقتصادی باعث بالا بردن نرخ بهره، رانت، وعدم شفافیت در اجتماع شوند، سازمانها را می‌توان از زوایای متفاوتی برسی کرد زیرا فرهنگ سازمانها بر رفاه و فرهنگ جامعه تاثیر گذار است به همین سبب این سازمانها نسبت به جامعه خود مسٔولیت‌های دارند که در قالب پروژه‌های CSR ارائه می‌شود.

اینفلونسر مارکتینگ

اینفلونسر مارکتینگ

اینفلونسر مارکتینگ یکی از ابزارهای است که در سالهای اخیر در دنیای تجارت آنلاین بسیار مورد توجه بوده است که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال‌تر است، این فعالیت نوعی از مارکتینک است که با فکوس بر افراد تاثیرگذار پیش می‌رود نه فقط روش‌های اورجینال مارکتینک، در این روش اینفلونسرها با تبلیغات برای برندها برخریداران بالقوه تاثیر می‌گذارند و معرفی فعالیت‌های کسب و کارها به وسیله این افراد صورت می‌گیرد.

تبلیغات چه نقشی می‌تواند در کسب و کار شما داشته باشد؟

تبلیغات چه نقشی می‌تواند در کسب و کار شما داشته باشد؟

مفهوم بازاریابی و تبلیغات به شکل عجیبی درهم آمیخته‌اند در واقع تبلیغات رشته‌ای از مجموعه رشته‌های است که بازاریابی را تشکیل می‌دهند، می‌توان گفت تبلیغات بخشی از فرایند بازاریابی است که به وسیله آن پیام برند، معرفی محصول و یا خدمات را از طریق رسانه‌های مختلف به مخاطبان می‌رساند و آنان را برای استفاده از خدمات و محصولات متقاعد می‌کند.

تجزیه و تحلیل فرصتهای بازار

تجزیه و تحلیل فرصتهای بازار

هر شرکتی باید توانائی تشخیص فرصتهای جدید بازار را داشته باشد. هیچ شرکتی نمی‌تواند به محصولات و بازارهای فعلی خود برای همیشه وابسته باشد. محیط پیچیده و در حال تغییر همواره فرصتها و تهدیدهای جدید را به همراه دارد. شرکت باید دائما محیط و مشتریان را زیر نظر داشته باشد بطوریکه از تهدیدها مصون ماند و از فرصتها پیش آمد نهایت استفاده را بعمل آورد.

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی عبارت است از" تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترول برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای مورد نظر بمنظوردستیابی به هدف‌های سازمان."

تبلیغات موثر

تبلیغات موثر

راه کارهای جهت اثر بخش کردن تبلیغات، که شما را یاری می‌دهد تا تبلیغاتی با کیفیت مطلوب داشته باشد و به اهدافی که در نظر دارید دست پیدا کنید.

بازاریابی موفق

بازاریابی موفق

بازاریابی را می‌توان، مدیریت رابطه سودمند با مشتری دانست، هدف بازاریابی ایجاد ارزش برای مشتری و جـذب ارزش درازای ارزش ایجاد شده است.

تبلیغات در فضای اینترنت

تبلیغات در فضای اینترنت

روش ها و راه کارها تبلیغات در فضای اینترنتی با نمایش دادن نام تجاری، لوگوی شرکت‌ها، شعارهای تبلیغاتی درسایتها پربازدید می تواند به تحقق اهداف تجاری دست یافت، تبلیغات اینترنتی ابعاد مختلفی دارد ...