منو

سئوالات متداول


شما ابتدا باید عضو سایت شده و اطلاعاتتان مورد تایید قراربگیرد

ابتدا عضو سایت شده و تا حد امکان پروفایل خود را تکمیل کنید . سپس با استفاده از نوار جستجو به دنبال رسانه مورد نظر خود بگردید و یا با انتخاب دسته بندی مورد نظر امکانات رسانه ای موجود در آن دسته بندی را بررسی نمایید . شما می توانید در پروفایل خود کمپینهای مختلف فروش تعریف کنید . کارشناسان ادپرتال بهترین رسانه ها را با توجه به اهداف و مخاطبان کمپین شما پیدا نموده و به شما معرفی میکنند.

نرم افزار هوشمند تبلیغات نرم افزاری است که توانایی ارائه بهترین سبد تبلیغی 360 درجه بر اساس بودجه تبلیغاتی شما و رهکارهای تبلیغاتی اثر بخش را دارد

ابتدا وارد سایت شده در قسمت ورود نام کاربری (ایمیل)خود را وارد کرده و گزینه ی رمز عبور خود را فراموش کرده اید را انتخاب کنید تا رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال شود.

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سبد سفارش” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید

سیستم تبلیغات کلیکی یکی از روش های متداول تبلیغات در اینترنت است که از دو سو کاربران را به خود جذب می کند ، یک دسته نمایش دهندگان تبلیغات که سایت ها و وبلاگ ها هستند و در ازای نمایش تبلیغات و کلیک هایی که بر روی هر بنر انجام می شود طبق قوانین سایت مبلغی را از سیستم دریافت می کنند. دسته دوم نیز آگهی دهندگان خواهند بود که با نمایش تبلیغات خود با هزینه های بسیار کم در این سیستم به کسب و کار خود رونق می بخشند.

در سیستم تبلیغات کلیکی جهت جلوگیری از برخی سوء استفاده های احتمالی محدودیت هایی در نظر گرفته شده است ، برخی از این موارد عبارتند از : زمانی که یک نفر بر روی یک بنر، دو یا چند بار کلیک کند تنها اولین کلیک آن فرد در هر روز (24 ساعت) در سیستم به عنوان کلیک قابل پرداخت محاسبه می گردد و بقیه کلیک ها تکراری بوده و قابل پرداخت نیستند. همچنین روش هایی جهت جلوگیری از تقلب نیز بصورت پیشرفته در سیستم پیش بینی شده است.

معرفی و نمایش خدمات یا محصولات شرکت شما به مشتریان کنونی و بالقوه؛ با پرداخت پول و از طریق شرکتها و فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی و بیلبورد را تبلیغات می نامیم.

. شکی نیست که رادیو نیز همانند سایررسانه ها دارای مخاطبان خاص خود می باشد و از پوشش جغرافیایی بالایی به نسبت تلویزیون برخوردار است. همۀ رسانه ها دارای تأثیرخود برمخاطبان هستند. اما اینکه چه تأثیری و تا چه حد دارد وابسته به عوامل دیگری از جمله نوع کالا و یا خدمات مطرح شده میزان مطلوبیت و قیمت مناسب... محصول یا خدمات و سایرعوامل دارد و از این رو نمی توان حکم کل درمورد میزان تأثیر هررسانه صادرکرد بلکه این میزان وابسته به سایرعواملی که نامبرده شد دارد؟

اینکه چه نوع هدیه ای برای چه شرکتی مناسب است وابسته به سیاستهای تبلیغاتی هرشرکتی می باشد.

با توجه به فرهنگ مخاطبان درایران، تبلیغات sms عموماً مزاحم مردم نیست و مردم آن را می خوانند و درصورت نیاز و ضرورت از پیشنهادهای آن استفاده می کنند و درحال حاضر روش مؤثر و جدیدی برای رساندن پیام به مخاطب درکوتاهترین مدت است و ارزان تر و سریع تر نیزهست.

خیر. پرداخت هزینه فقط به ازای کلیک و ورود کاربر انجام خواهد شد.

ابتدا وارد پروفایل خود شده و روش تبلیغ خود را انتخاب کرده سپس گزینه ی اضافه کردن به سبد سفارش را انتخاب کنید و یا با شماره تلفن 22908359تماس بگیرید.

فرایندی مدیریتی-اجتماعی است که به وسیله ی آن افراد و گروه ها از طریق و مبادله ی کالا با یکدیگر به امر تامین نیاز ها و خواسته های خود اقدام میکنند.

افست معمول ترین روش چاپ در ایران است که به دلیل سابقه نسبتاً طولانی و تجربه‌های فراوانی که در سیستم‌های آن انجام شده است به یکی از بهترین و ارزان ترین روش‌های چاپ تبدیل شده است. بنای چاپ افست بر ترکیب رنگ‌ها بر اساس چهار رنگ آبی(C)، سرخابی (M)، زرد (Y) و سیاه (K) است. شاخص عمومی افست تیراژ معمولا بالای سفارشات است که به طور معمول هزار نسخه است